W środę w Środzie załatwimy sprawy energetyczne

Dariusz Szymczak
prezes Enea Centrum

Dwa lata temu z dyrektorem Tomaszem Czechem byliśmy w Żninie. Podczas spotkania w tej miejscowości namawiano nas, abyśmy otwarli tam normalne biuro klienta. Wiadomo, że biur jest mniej niż miejscowości powiatowych, które leżą w rejonie naszego działania, bo na 90 powiatów, takie biuro znajduje się w co trzecim mieście. Nie jesteśmy w stanie mieć biura w każdym powiecie.
Samorządy do nas piszą prośby o biura, piszą też mieszkańcy. Także burmistrz Środy dwa lata temu wystosował do nas taką prośbę. Teraz możemy wreszcie powiedzieć, że się udało. Wiem, że dla mieszkańców powiatu średzkiego załatwianie spraw we Wrześni, Poznaniu, czy też Kościanie było bardzo uciążliwe. Teraz to się zmienia.
Rozważaliśmy różne formy, było kilka pomysłów. W końcu stanęło na mobilnym biurze.
Inauguracja Mobilnego Biura Obsługi Klientów odbywa się w Środzie, a pojazd będzie obsługiwać w sumie pięć miejscowości powiatowych, czyli oprócz Środy także Śrem, Rawicz, Gostyń i Wągrowiec. W Środzie punkt bedzie działać w każdą środę.
Punkt będzie zawsze stawał na Targowisku Miejskim przy ul. Czerwonego Krzyża. Dzięki połączeniu z internetem będzie działać dokładnie na takich samych zasadach, jak każde nasze biuro stacjonarne. Będzie można tutaj załatwić wszystkie sprawy związane z podpisaniem umowy, zapytać o każdą nurtujący nas problem. Biuro stale będzie obsługiwać dwóch pracowników.
Przy średnim 20-minutowym załatwieniu sprawy liczymy, że w każdą środę nasze biuro obsłuży około 30 - 40 klientów. Zachęcamy, aby zapisywać się na spotkania poprzez naszą stronę www.enea.pl lub przez infolinię 611 111 111. Oczywiście zapisywanie się nie jest konieczne, ale wówczas trzeba się liczyć ze staniem w kolejce, a jak będzie dużo osób, możemy przepadkiem nie załatwić naszej sprawy.
Mobilne Biuro Obsługi Klienta to początek projektu. Chcemy, aby takie miejsca powstawały także dla innych powiatów. Oczekujących jest bowiem bardzo wielu.